I'm new here

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
Gast

I'm new here

Bericht door Gast » 15-05-2013 17:13

Hallo allemaal,

Ik ben een prepper van in de 40, met een gezin van 2 kinderen (en vrouw natuurlijk). Ik ben erg praktisch ingesteld en hoop ten allen tijden goed voorbereid te zijn, voor het te laat is. Het is soms moeilijk als je de enige bent in je omgeving die in Preppen gelooft. Helaas, jammer voor hen ..

Groeten en tot in het forum !

matahari

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 15-05-2013 17:15

:welcome:
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

jeroen w
Berichten: 164
Lid geworden op: 20-01-2011 22:07

Bericht door jeroen w » 15-05-2013 17:56

welkom

dbt
Berichten: 32
Lid geworden op: 19-09-2012 19:09

Bericht door dbt » 15-05-2013 19:01

Welkom hier :D

Partizan
Berichten: 353
Lid geworden op: 29-11-2012 09:40

Bericht door Partizan » 15-05-2013 19:05

Hallo Matahari welkom hier.
leuke naam,maar dat heeft je voorganger geen geluk gebracht :shock:
Als je tot je nek in de shit zit laat dan je hoofd niet hangen

Gast

Bericht door Gast » 16-05-2013 06:54

Welkom op het forum Matahari.
Gelukkig heb ik een partner die zelf ook prept.
maar je kunt je gezin proberen te overtuigen dat preppen zo zijn voordelen heeft.
Een supermarkt die bijvoorbeeld gaat staken waarbij het toch wel makkelijk is om een kleine voorraad in huis te hebben aangezien de winkel snel leeg is. Met deze kleine voorbeelden kun je het preppen uitbreiden onder de noemer van kampeeruitrusting.
En het magische woord kostenbesparing door voordeel verpakkingen aan te schaffen, werkt over het algemeen wel bij iedere vrouw :wink:

Gast

Bericht door Gast » 16-05-2013 16:17

Vempain schreef:Welkom op het forum Matahari.
Gelukkig heb ik een partner die zelf ook prept.
maar je kunt je gezin proberen te overtuigen dat preppen zo zijn voordelen heeft.
Een supermarkt die bijvoorbeeld gaat staken waarbij het toch wel makkelijk is om een kleine voorraad in huis te hebben aangezien de winkel snel leeg is. Met deze kleine voorbeelden kun je het preppen uitbreiden onder de noemer van kampeeruitrusting.
En het magische woord kostenbesparing door voordeel verpakkingen aan te schaffen, werkt over het algemeen wel bij iedere vrouw :wink:
Ha, ha. Mijn kinderen zijn al redelijk overtuigd. Sterker: mijn zoon wijst mij er zelfs op dat we goed voorbereid moeten zijn.

Mijn vrouw gelooft er nog niet zo in; over het algemeen is een Prepper uitrusting (waterfilters, kookgerei) best aan de prijs.

Gast

Bericht door Gast » 16-05-2013 16:19

Bedankt voor jullie reactie's !!

Mijn collega blijkt ook een Prepper te zijn.

Daar kwamen we met toeval achter (ik had nog een webpagina open staan, wat hij zag). Ik heb hem deze forum-link gestuurd. :D :D :D

Gast

Bericht door Gast » 16-05-2013 19:20

matahari schreef:
Vempain schreef:Welkom op het forum Matahari.
Gelukkig heb ik een partner die zelf ook prept.
maar je kunt je gezin proberen te overtuigen dat preppen zo zijn voordelen heeft.
Een supermarkt die bijvoorbeeld gaat staken waarbij het toch wel makkelijk is om een kleine voorraad in huis te hebben aangezien de winkel snel leeg is. Met deze kleine voorbeelden kun je het preppen uitbreiden onder de noemer van kampeeruitrusting.
En het magische woord kostenbesparing door voordeel verpakkingen aan te schaffen, werkt over het algemeen wel bij iedere vrouw :wink:
Ha, ha. Mijn kinderen zijn al redelijk overtuigd. Sterker: mijn zoon wijst mij er zelfs op dat we goed voorbereid moeten zijn.

Mijn vrouw gelooft er nog niet zo in; over het algemeen is een Prepper uitrusting (waterfilters, kookgerei) best aan de prijs.
Welkom Matahar,

Ben je nu een vrouw, vent of lesbienne (wat mij verder geen reet uitmaakt natuurlijk)???

Grtjs, Jager

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 16-05-2013 19:25

jager schreef:Ben je nu een vrouw, vent of lesbienne (wat mij verder geen reet uitmaakt natuurlijk)???
... maar je brandt van nieuwsgierigheid, geef het maar eerlijk toe. :twisted:

PS. Lesbiennes zijn ook vrouwen, jager. :wink:
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Plaats reactie