Even voorstellen kan vast geen kwaad

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
Plaats reactie
Gast

Even voorstellen kan vast geen kwaad

Bericht door Gast » 31-12-2016 16:33

Ik ben Bart
Kan me nog net even voorstellen in 2016, wat een mazzel.
Ik kom uit het Gooi, bestel dingen in de prepshop, jullie misschien ook wel.
Leuke kellykettle gekocht met accessoires, lucifers, titaniumstick voor vuur te maken.
Ben me aan orienteren op niburu.co en andere website waar dingen staan, die je aan het denken zetten, wat betreft de komende dingen die gaan gebeuren in de eindtijd.
Belangrijkste (kop)hoofdzorgen: geld, water en veiligheid en melkpoeder.
Flessen water van de lidl, zijn in iedergeval 1,5 jaar houdbaar.
Maar wat geld en andere zaken, hoop ik hier op het forum weer wat wijzer te gaan worden, en als ik het niet snap, misschien een beroep mag doen op jullie ervaringen.

Allemaal een fijne jaarwisseling toegewenst, en het beste voor 2017.

Bart

Partizan
Berichten: 353
Lid geworden op: 29-11-2012 09:40

Bericht door Partizan » 31-12-2016 20:26

Hallo Bart
Welkom op deze site.
Het is hier niet erg druk ,maar wel veel kennis over veel onderwerpen.
Goed dat je al een start hebt gemaakt met het prepper gebeuren.
Ik wens je veel plezier hier ,we hebben een behoorlijke partij info tot onze beschikking ,maar wil je wat speciaals weten gewoon even vragen
Ook jij een goed en gezond 2017
MVG Partizan
Als je tot je nek in de shit zit laat dan je hoofd niet hangen

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 01-01-2017 14:03

Hallo Bart,

Welkom. Leuk dat zich af en toe een nieuwe prepper meldt, dat terwijl de preppershype al lang en breed over is (zie 'Opkomt en Ondergang van Preppers.nl'). Het is hier zoals Partizan al stelde: niet druk maar wel interessant qua kennis en ervaringen. Hoe kom je trouwens op dit forum als ik vragen mag?

Groet,

Rodin

Tip: ook al voel je je misschien nog nieuw, meng je gerust in de discussies met de eigenwijze wijsneuzen (waaronder ik) die je hier tegenkomt. :twisted:
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

wodan
Berichten: 254
Lid geworden op: 16-08-2012 23:53

Bericht door wodan » 01-01-2017 14:23

Welkom hier. Bedenk dat 80+% op Niburu complete onzin is... dus kaf van koren scheiden daar is heel moeilijk zonder gedegen basiskennis, los van wat prepper gerelateerd is.
Si vis pacem, para bellum
"If quantum mechanics hasn't profoundly shocked you, you haven't understood it yet." ~ Niels Bohr
''superelitair vlaminkje'' met de swag van een baby ~ Dutch.

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 01-01-2017 14:32

wodan schreef:Bedenk dat 80+% op Niburu complete onzin is... dus kaf van koren scheiden...
Daar heeft Wodan absoluut gelijk in. Soms raken daar dingen kant noch wal. Bewijs voor die bewering is heel simpel: de onbekende planeet die ons zonnestelsel binnen zou zijn gedrongen en de hele tijd achter de zon verborgen zou zijn - ondertussen zijn we zeker vier maand verder en is de aarde al lang in een positie dat we deze planeet - als die al bestaat - van de zijkant zouden kunnen zien. Maar nee. Kortom, nuchter en kritisch blijven is de boodschap.
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

OBL-Rien
Berichten: 2813
Lid geworden op: 24-03-2011 16:42

Re: Even voorstellen kan vast geen kwaad

Bericht door OBL-Rien » 02-01-2017 19:55

bartmansHZ schreef: Ben me aan orienteren op niburu.co en andere website waar dingen staan, die je aan het denken zetten, wat betreft de komende dingen die gaan gebeuren in de eindtijd.
Hi Bart, als je hier langer bent dan zul je wellicht ontdekken dat niburu en ik niet samen door een deur kunnen :roll:

Imo is preppen een serieuze bezigheid en is er geen tijd over voor de onzin die je daar vindt. Dus: leren, preppen, leren, preppen (het liefst uit echte boeken) en vergeet niburu maar.

De eerste les voor preppers: het duurt altijd langer dan je denkt :wink:
Zeker de mensheid staat aan het begin van de eindtijd... al minstens 6000 jaar.... :twisted:
www.overbeterleven.nl - Overleven in slechte tijden, Beter leven in goede tijden.

mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 03-01-2017 12:38

Welkom Bart.
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

Plaats reactie