nieuw bloed

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
Plaats reactie
Gast

nieuw bloed

Bericht door Gast » 10-12-2015 00:35

is m.i hard nodig als ik zoal de datums lees van laatste postings......waar ligt dat aan?
is dat de concurrentie van de (gelukkig)ter ziele gegane bagger van preppers.nl?

die dr.prepper/greener e.a. waren uiteraard anti-preppersfiguren.
Maar wat en hoe nu....wie/wat zijn/gaan we doen/willen/verwachten????
Er komen geheid weer van die infiltranten van die oude kliek hier de boel verstieren...is een kwestie van tijd, zoniet is al bezig.
Ik pleit zelf voor een ronde tafel conferentie waar echte preppers en wanna-bee,s zich kunnen profileren en voorstellen waardoor er een hechte basis van vertrouwen e.d. kan ontstaan.
reden voor deze oproep is de ervaring binnen een jaar tijd van diverse preppers-site,s die uiteindelijk gerunt werden door linkse demagogen en gehersenspoelden.
Gaan we ons richten op de mondiale en nationale ontwikkelingen en ons daarop focussen qua preppen? ....?

Partizan
Berichten: 353
Lid geworden op: 29-11-2012 09:40

Bericht door Partizan » 10-12-2015 08:59

Hallo en welkom Germanicus
Over mensen die hier de boel komen verzieken hoef je niet bang te zijn die zijn sneller weg als ingeschreven.
En in al de jaren dat ik hier rond huppel is er maar een iemand geband.
Maar echt links zijn ze hier niet en dat is een pluspunt.
Als je tot je nek in de shit zit laat dan je hoofd niet hangen

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 10-12-2015 09:28

Zoals gezegd, dit forum is gebaseerd op eigen verantwoordelijkheid en gezond verstand.

Links-rechts? Vroeger was dat politieke verschil nog wel redelijk te duiden, tegenwoordig is het een uitgestorven begrip. Linkse partijen nemen net zo makkelijk een rechts standpunt in en vice versa. Maar links/rechts gedoe komt hier m.i. niet echt voor.

Nieuw bloed roep ik al tijden om, want zonder verse input gaat uiteindelijk elk forum ter ziele.
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Gast

Bericht door Gast » 06-01-2016 16:57

Rodin schreef:Zoals gezegd, dit forum is gebaseerd op eigen verantwoordelijkheid en gezond verstand.

Links-rechts? Vroeger was dat politieke verschil nog wel redelijk te duiden, tegenwoordig is het een uitgestorven begrip. Linkse partijen nemen net zo makkelijk een rechts standpunt in en vice versa. Maar links/rechts gedoe komt hier m.i. niet echt voor.

Nieuw bloed roep ik al tijden om, want zonder verse input gaat uiteindelijk elk forum ter ziele.

Dat kan ik alleen maar onderschrijven, blijft wel de scepitcus in mij om bepaalde personen te blijven wantrouwen die vanuit hun vroegere positie toch al enkele positieve site,s inzake preppen hebben gesaboteerd.

Ben van nature niet zo,n extreem vredelievend persoon , dus heb een ingebouwde antenne voor zulke piassen.
terwijl er juist nu meer positieve verslagen komen(ook al bij de televaag) over preppen, alleen maar goed......

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 06-01-2016 17:45

Germanicus schreef:... dus heb een ingebouwde antenne voor zulke piassen.
Mooi. Ik zit ook niet te wachten op neppers die doen alsof ze preppers zijn.
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Plaats reactie