Introductie

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
Plaats reactie
OBL-Rien
Berichten: 2813
Lid geworden op: 24-03-2011 16:42

Bericht door OBL-Rien » 25-06-2011 08:42

freddy225 schreef:@OBL: (dezelfde als van vrijspreker?)
One and the same :-)

freddy225 schreef:Mensen hebben over het algemeen een te groot ego en willen niet iets negatief belichten.
Ik weet niet of je bekend bent met Stephan Molynuex (freedomainradio)?
Zijn theorie over dit is vrij simpel: De meeste mensen zijn van het principe "do'nt rock the boat" (zelfs niet als we de waterval horen en zien). Nadenken over iets anders dan het huidige systeem is te pijnlijk. Dat 'ego' is een zelfverdediging mechanisme. Het is niet alleen moeilijk, maar zelfs gevaarlijk om daar te hard tegen aan te gaan. De eerste lijn van verdediging is "doen alsof het niet bestaat", de tweede "belachelijk maken" de derde "actief de persoon ontwijken" de vierde "verbaal misbruik" de vijfde "sabotage" en de zesde "fysiek geweld".

Anyway, als je geïnteresseerd bent in dit thema dan moeten we een andere plaats zoeken want deze "voorstellen" is daarvoor niet de meest geschikte plaats. :-)
www.overbeterleven.nl - Overleven in slechte tijden, Beter leven in goede tijden.

lloyd blankfein
Berichten: 338
Lid geworden op: 25-03-2011 22:23

Bericht door lloyd blankfein » 25-06-2011 12:54

freddy225 schreef: Deze optie heb ik gekozen met het idee om zelf zilver water (colloidaal) te kunnen maken, dit schijnt overigens makkelijk te zijn, wel goed aan de voorwaarden houden.
Iemand hier ervaring mee, lees er zeer positieve dingen over en in mijn ogen mag dit niet ontbreken........
Farmaceutische industrie kraakt het volkomen af, voor mij reden des te meer om er over na te denken.Gr.
Yep, ik maak voor eigen gebruik en vrienden zilver water.
Zelf gebruik ik de naam Colloidaal zilver niet omdat het meeste zilverwater, Ionen zilverwater is.
Het belangrijkste is zuiver zilver en -water.
Hiervoor gebruik ik zelf gedestilleerd water en maple leafs voor.
En zorg er voor dat alles schoon is.
Als je osmose water in een waterketel kookt die je normaal gebruikt is het geen osmose water meer.

Pas op met een osmose apparaat i.v.m. het onderhoud anders krijg je onzuiver water waardoor de stroom hoeveelheid te hoog wordt.
Zelf zit ik op max 10 milliampere.

Als er interesse is kunnen we een zilverwater topic maken, al zal ik de komende weken niet veel tijd hebben i.v.m. een vakantie zonder PC.

Heb je vragen, stel ze, daar zijn we met elkaar voor.

Blanky,
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.

lloyd blankfein
Berichten: 338
Lid geworden op: 25-03-2011 22:23

Bericht door lloyd blankfein » 25-06-2011 13:06

Ik zie net dat ik al het één en ander al opgeschreven heb op dit forum.

Nu weet ik dat je van aluminiumoxide alzheimer kunt krijgen.
Zou de zilveroxide naar m'n hoofd gestegen zijn?

Overgens welkom op dit forum :oops:

Afbeelding
En dit krijg je als je grote hoeveelheden zilverwater nuttig, wat niet goed gemaakt is :wink:

Blany,
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 25-06-2011 14:01

lloyd blankfein schreef:Afbeelding
Ziedaar een pensionado van de Blue Man Group. :mrgreen:
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

freddy225
Berichten: 19
Lid geworden op: 17-06-2011 21:00

Bericht door freddy225 » 25-06-2011 17:30

@OBL: (ik ben overigens niet de Rob van vrijspreker.......)

Zelf ben ik niet bekend met Stephan Molynuex.
Mijn luiken zijn namelijk langzaam aan het open gaan en dan komt er al heel veel info op je af......

Wel lijkt het me een interessant onderwerp omdat ik hier vaak tegen aan loop.
Wel als kanttekening dat het voor mij zelf ook nog erg lastig is; uitleggen dat je zilver aanschaft is al heel wat makkelijker dan de uitleg van het aanleggen van een voedselvoorraad......
Nog maar zwijgen van de aanschaf van verdedigingsmiddelen (heb ik nog niet in de groep gegooit want een jaar geleden had ik mezelf ook nog voor gek verklaard.....!)


@lloyd blankfein: LOL.... dit zijn inderdaad de "bangmaak" foto's die je o.a. tegenkomt na een google sessie.
Er wordt vergeten dat bij verkeerd medicijngebruik ook desastreuse gevolgen kunnen ontstaan........

Dit werkt dus wel; ik zou wel tot aanschaf overgaan, maar daadwerkelijk gebruiken zou ik pas in een noodsituatie overwegen.
Vandaar mijn vraag (ik ga eerdaags nog even op het forum spitten), directere gebruikservaring is zeer welkom!
Nieuw topic is een goed plan, zowel de ervaringen ermee als het maken ervan.

Mochten we elkaar voorlopig niet treffen, alvast een goede vakantie!
(computervrij...........knap en rustgevend denk ik...... Voor mij (als welvaart-verslaafde) nog even ondenkbaar, nog te weinig rust in m'n hoofd.....

Gr.

Gast

voorstellen

Bericht door Gast » 14-07-2011 14:10

Via thesilvermountain kwam ik bij deze nuttige site. Gisteren heb ik me aangemeld.
Een aantal zullen me kennen van thesilvermountain of de kritischebelegger of ander beursplatvorms.

Ik ben sedert 1971 bezig met beleggen, na 1987 ook met technische analyse, weer later met intermarket- en vooral ook meer en meer met monetaire analyse. Vanaf 2000 lid/voorzitter van een internet denktank
Langzamerhand is het beeld compleet geworden, zijn te maken keuzen duidelijk.
Feit is dat de westerse monetaire economien nu in de terminale fase verkeren, de uitwijk voor individuen is vanuit spaargeld en financiele/monetaire assets naar (landbouw)grond, voedingsstoffen en andere grondstoffen naar keuze en beschikbare (veilige) ruimte en naar landen die hierop hun economie hebben gebaseerd, in Europa kwam ik al analiserend en determinerend op Zweden en Noorwegen.

Westerse monetaire en politieke overheden staan met de rug tegen de muur, worden besluiteloos en stellen echte maatregelen uit, waardoor de terminale pijn zal worden vergroot.
Het 'redden' lees uitstellen van het bancaire en institutionele failliet kost meer en meer. De uiteindelijke keuze zal er één van 'cooking frogg' principe zijn; ofwel het steeds sneller weg inflateren van schuld en dus ook van uw bancaire tegoeden. Krediet en schulden zijn schadelijk in deze fase, vanwege de bancaire macht naar u en uw schuldgerelateerde bezittingen, die stelselmatig minder waard zullen worden.
De doorloop van deze Kondratiev-winter zal naar mijn mening tot 2017-2025 voortduren, waarna op de brokken een nieuwe samenleving zal moeten worden gebouwd.
Zelfredzaamheid is vanaf nu een must.
De voorbereiding ligt in een degelijke voorraad, een moestuin, acute mobiliteit en een uitwijk naar een lap grond en een huis in het noorden van Europa; de overige zekerheden spreken voor zich, waarbij veiligheid voorop dient te staan.
Probeer waar mogelijk uw pensioengelden en lijfrente en spaarpolissen naar voren te halen, te cashen en zeker ter stellen.

Het wordt een ruige tijd, zeker in een vol kippenhok als NL, waar de pikorde met een harder wordende lijn zal worden bepaald.
Een site als deze kan ieder versterken d.m.v. ideeen en gegevens uitwisselen.

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 14-07-2011 14:49

Welkom op dit forum & bedankt voor de uitgebreide introductie. :wink:
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

OBL-Rien
Berichten: 2813
Lid geworden op: 24-03-2011 16:42

Re: voorstellen

Bericht door OBL-Rien » 14-07-2011 15:04

tradewind schreef:Vanaf 2000 lid/voorzitter van een internet denktank
Nu ben ik benieuwd, welke denktank?
Heb je een website of zo?

Ben je professionele belegger?
www.overbeterleven.nl - Overleven in slechte tijden, Beter leven in goede tijden.

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 15-07-2011 13:06

'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Gast

Bericht door Gast » 02-10-2011 14:21

Hallo allemaal,

Weer iemand die via TSM komt binnenrollen.

Sinds de klapper van 2008 ben ik mij begonnen te verdiepen in de systematiek van het financiële systeem en de gevolgen hiervan. Ik heb mij een tijd lang alleen maar bezig gehouden met informatie vergaren, maar het wordt mij steeds duidelijker dat ik ook stappen moet zetten. Het eerste wat ik heb gedaan is het aanschaffen van edelmetalen en het aanhouden van cash. Mede via dit forum hoop ik ook meer praktische zaken te kunnen voorbereiden. Ik wil simpel en low budget beginnen, maar wie weet hoe fanatiek ik hierin ga worden :)

Ik ben bijna 25 en woon in een rijtjeshuis in Friesland. Ik heb een bruikbaar achtertuintje en een kelder voor opslag. Ik heb veel agrarisch gebied om mijn dorp dus ook dit zou ik in mijn voordeel kunnen gebruiken. Ik ben zeer benieuwd wat dit forum te bieden heeft en hopelijk kan ik uit mijn nieuwe ervaringen ook een bijdrage leveren.

Groeten Frederick

Plaats reactie