voorstellen

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
twix
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-04-2014 19:19

voorstellen

Bericht door twix » 05-05-2014 23:47

Lekker rustig hier.
Ik noem mezelf Twix.
Als kind moet ik er al dom hebben uitgezien daar mijn mond altijd openstond van verbazing. Waarom moet dit zo ? Waarom moet ik er aan meedoen?
Was altijd in verzet en weet nog goed dan een leraar van de lagere school huilend bij mijn ouders voor de deur stond omdat hij echt niet meer wist wat hij met mij aan moest.
Toen al ben ik aan de gang gegaan met de vraag waarom we doen wat we doen en of er iets aan te veranderen was.
Internet was er niet en je moest dus maar net de goede boeken te pakken zien te krijgen.
Om een lang verhaal kort te maken, nadat ik uitgekotst was door zo'n beetje iedereen ben ik gestopt met mijn verzet en het spelletje maar mee gaan spelen en zo'n twintig jaar lang is het mij aardig voor de wind gegaan
Totdat mijn bedrijf failliet ging en ik op de keien kwam te staan. Is weer goed gekomen maar ben wel weer gaan graven, en tot de conclusie gekomen dat we echt naar de klote gaan.
Een heel vrolijke noot ben ik dus niet, daar ik een vloedgolf op me af zie komen en nergens heen kan, zal ook mijn insteek zijn op dit forum, hoe ga je hier mee om?

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 05-05-2014 23:50

Ah, een echte originele doemdenker. :twisted:

Welkom, twix. En denk eraan: laat je gelden. Interactiviteit werkt het beste.
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

twix
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-04-2014 19:19

Bericht door twix » 06-05-2014 00:59

Tja, doemdenker zeker.
Blijkt toch elke weer dat het menselijk brein niet in staat is slecht nieuws te verwerken
Dar we het even moeilijk krijgen en daarna uit de as iets moois herrijst dat kan nog net.
Hoe dan ook zie wel uit naar de interactie hier.

mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 06-05-2014 08:24

Welkom Twix.
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

IsaBo
Berichten: 418
Lid geworden op: 06-02-2013 13:05

Bericht door IsaBo » 06-05-2014 08:42

Welkom Twix.
Bereidt je je ook voor dmv preps als een filter, voedselvoorraad, goud, enz?

twix
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-04-2014 19:19

Bericht door twix » 06-05-2014 21:31

IsaBo schreef:Welkom Twix.
Bereidt je je ook voor dmv preps als een filter, voedselvoorraad, goud, enz?
ik heb voor een maand of twee voorraad en een waterfilter, verder nog niet zoveel. Goud zit ik nog over te dubben.
Toen ik wat voorraad begon in te slaan dacht mijn vrouw dat ik gek aan het worden was. Wanneer het alleen om mezelf zou gaan zou ik mijn heil ogenblikkelijk buiten Nederland zoeken maar vooralsnog krijg ik haar niet mee.
Ik ken trouwens in mijn nabije omgeving sowieso al twee mensen in de zelfde situatie, waarbij hun vrouw niets wil weten van het feit dat het wel eens grondig mis zou kunnen gaan.
Enige weken terug heb ik haar wat youtube filmpjes laten zien omtrent de situatie in Oekraïne, waaruit bleek hoe we mainstream voorgelogen worden. Heeft haar twee slapeloze nachten opgeleverd daar dat bij haar een angst, die ze als kind al had voor wo3 deed herleven.
Ze durfde mij er niets over te vertellen bang dat ze was dat ik het alleen maar erger zou maken.
Terecht denk ik want veel goed nieuws heb ik niet. Blijft lastig zoiets binnen de relatie.
Wellicht zijn er hier op het forum nog mensen met een gelijksoortig probleem?

IsaBo
Berichten: 418
Lid geworden op: 06-02-2013 13:05

Bericht door IsaBo » 08-05-2014 11:18

Nee, hier niet.
Preppen geeft haar geen rust? Persoonlijk zou ik banger zijn dat het financiele systeem instort dan wo3. Of heb je daar nog niet over durven praten.

twix
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-04-2014 19:19

Bericht door twix » 08-05-2014 21:01

Aanvankelijk gaf het haar wel wat rust. Een deel van de prep-aankopen hebben we zelfs samen gedaan.
Het woord doemdenker is al gevallen, denk namelijk dat na een economische instorting het niet meer goed zal komen. Deels omdat we hier een miljoen mensen hebben die zijn grootgebracht met een boek waarin wel heel vaak herhaald wordt dat andersdenkenden dood moeten, en omdat alle economieën nu zo verweven met elkaar zijn dat een instorting nu volkomen wereldwijd zal zijn.
Voor mijzelf al lastig genoeg, en tja, je zal maar moeten samenleven met iemand die zo denkt.

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 08-05-2014 22:16

twix schreef:Voor mijzelf al lastig genoeg, en tja, je zal maar moeten samenleven met iemand die zo denkt.
We leven niet in een sprookje. Je bent gewoon realistisch, dat is alles. Nodig anders je vrouw hier ook eens uit; kan ze zelf zien dat we geen survivalgekkies zijn die de hele dag met Rambo messen rondhopsen in de bossen. :wink:
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

twix
Berichten: 28
Lid geworden op: 26-04-2014 19:19

Bericht door twix » 08-05-2014 23:40

Wist niet dat er hier mogelijkheden waren voor ontmoetingen. Door deze site heenlezend leek een ieder zich bijzonder gesteld op privacy
Voorals nog ben ik blij dat onze relatie heeft weten te overleven dat mijn vrouw zoals ze zelf zegt, met een andere man in huis leeft
Inmiddels ziet zij mij niet meer als een gekkie, maar het is de ANGST..
Heb zelf ook op mijn rug gelegen met de pootjes omhoog toen ik durfde te zien.
Naar wakker worden soms.
Vroegah nare droom wakker worden en tjee was maar een droom, lekker verder slapen, en nu wakker worden, shit, realiteit, elke dag dat het systeem overeind staat is er een.

Plaats reactie