Goededag van zonnepaneeltjes.nl

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
Dutch
Berichten: 758
Lid geworden op: 31-10-2012 23:45

Bericht door Dutch » 23-06-2013 01:43

Vempain schreef:Begrijp me niet verkeerd, ik kijk nog steeds af en toe een tv programma via uitzending gemist. Maar daar ga ik geen tv voor aan houden :D
ik begrijp je goed ik quote ook zonnepaneeltjes.
iedereen mag zelf weten wat ie doet.
waar ik niet goed tegen kan is dat er soms iets onzinnigs is en dat dan heel kordaat weggepleurt wordt.
terwijl die iphones en andere mobieltjes in principe inherent ook niet heel goed voor je zijn(je wordt een telefoonzombie).
en daar wordt dan weer niks van gezegd, terwijl je daar met de reclames om je oren wordt geslagen op elke website die je tegenkomt.

ik zal het woord niet gebruiken(mits je dat van me vraagt) maar ik denk dat je dat woord wel kent, begint met een H. :wink:

mensen moeten gewoon sterk zijn, deze wereld zit vol verleidingen en juist degene waar we wel weerstand en controle over kunnen hebben die stoppen we weg, maar de andere dingen laten we in ons leven.
mag iedereen zelf weten,

maar als iemand mij vertelt dat hij zijn tv heeft weggedaan en dat dat 1 van het beste is wat hij ooit heeft gedaan, dan geeft het voor mij alleen maar hele andere dingen aan.

kan dagen voorkomen dat ie uitstaat., gebeurd met mijn computer evenzo.
geen tijd is geen tijd, geen zin is geen zin.
ik doe graag aan luchtdrukschieten,kruisboogschieten, vissen en modelbouw, ook vuurwerk heeft mijn liefde.
op zulke momenten geef ik voorrang aan de dingen die ik daadwerkelijk met mijn handen kan doen.
"A government big enough to give you everything you want, is a government big enough to take everything that you have."

Gast

Bericht door Gast » 23-06-2013 13:26

http://www.nsmbl.nl/schokkend-zo-dachte ... telefonie/
Is wel apart om te zien hoeveel er in bijna 15 jaar veranderd is met de mobiele telefoon.

Edit: filmpje werkt niet, dus hier alsnog de link
http://m.youtube.com/#/watch?v=0u0RQk2Z ... u0RQk2Z1-o

Partizan
Berichten: 353
Lid geworden op: 29-11-2012 09:40

Bericht door Partizan » 24-06-2013 16:25

Hallo en welkom
De reclame had niet zo overduidelijk hoeven zijn,maar ook die spullen kunnen we gebruiken.
Als je tot je nek in de shit zit laat dan je hoofd niet hangen

Plaats reactie