Goededag van zonnepaneeltjes.nl

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
Gast

Goededag van zonnepaneeltjes.nl

Bericht door Gast » 23-06-2013 00:37

Wat hoor ik nu..... een forum voor preppers waar niet gemodereerd wordt en waar berichten niet zonder bericht verwijdert en zelfs aangepast worden?
Dat moet ik meemaken.

Over mij: ik heb mezelf altijd als survivalist wannabe gezien aangezien het moeilijk is in het burocratische nederland. aangezien het preppen tegenwoordig helemaal geaccepteerd is en zelfs al heuse items op TV en kranten hebben gezien is het allemaal veel makkelijker.
Wereld events hebben mijn aandacht net als geopolitiek, zogenaamd leuke dingen op TV en domm reclames kan ik niet tegen en zijn de hoofdreden geweest om mijn TV uit het raam te donderen, en ik moet zeggen dat dat 1 van de beste beslissingen is geweest die ik de laatste 10 jaar heb gemaakt.


Tevens ben ik de admin van de website met zelfde naam als mijn gebruikersnaam.
Dus als je interesse hebt in een goedkope zonnelader of USB zonnepaneeltje mag je me altijd vragen.

Dutch
Berichten: 758
Lid geworden op: 31-10-2012 23:45

Bericht door Dutch » 23-06-2013 00:43

welkom

er wordt gemodereerd maar zich matigjes.
we zijn volwassen mensen en we willen het hier gezellig en leuk houden maar vooral informatief.
dus modereren is niet heel erg nodig als je elkaar in stand houd.

alleen voor rodin moet je oppassen die banned je gelijk.
hij doet wel lief enzo maar das allemaal maar om je uit je tent te lokken.
zeg je 1 keer iets verkeerds of maak je sluikreclame dan ben je gelijk het haasje. :twisted:

ik snap niet goed wat mensen nu zo tegen de tv hebben,
je hebt toch een bediening erbij zitten??, ik kijk comedy,s en comedy,s films en comedy,s
ik lees wel eens teletekst en dan weer naar de comedy,s
"A government big enough to give you everything you want, is a government big enough to take everything that you have."

Gast

Bericht door Gast » 23-06-2013 00:51

Dutch schreef:welkom



ik snap niet goed wat mensen nu zo tegen de tv hebben,
je hebt toch een bediening erbij zitten??, ik kijk comedy,s en comedy,s films en comedy,s
ik lees wel eens teletekst en dan weer naar de comedy,s
Kan los van de propaganda kan je niet eens een show of film bekijken zonder kinderachtige schreeuwerige reclames waarin mensen tegen je praten alsof je een kind bent inclusief lachebekkende volwassenen.
Nee ik hoef niet alweer die *^^% reclame te zien voor de 50ste keer van iets wat ik nooit in mijn leven zal kopen.
Dus ook al gebruik je de afstandbediening op zo een moment wat ik tevens altijd deed blijf je maar bezig zonder enig resultaat.
Probeer het eens zou ik zeggen een maandjes zonder TV en al die tijd dat je wildvreemde mensen zit te kijken flauwe grappen maken of achter een bal aanhollen op een grasveld die tijd nuttig te besteden met onderzoek of het bouwen van iets :)

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 23-06-2013 00:52

Welkom, zonnepaneeltjes.nl

We zijn hier toch niet met sluikreklame bezig he? :twisted:

Ik vind het prima als je reklame maakt voor je eigen site (want zo te zien zitten er best handige zaken tussen), maar om nu gelijk met je domeinnaam in huis te vallen...

Groet,

Rodin.nl (voor al uw admin-, mod- en banprodukten)
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Gast

Bericht door Gast » 23-06-2013 01:03

Dank voor het warme welkom.
Het is slechts een naam en het thema van de site in kwestie is een goed voorbeeld over hoe ik me voorbereid op moeilijke tijden.
Niet een duur en exclusieve bugout locatie voorzien van generatoren en windfarms. Maar een bescheiden zonnelader die prima mijn smartfoon van stroom kan voorzien voor de komende 25 jaar.
Met weinig geld en moeite toch net iets beter voorbereid te zijn dan 90% van de mensen.

Maar goed kan de text verwijderen als je perse wilt geen problemo.

Leuk forum by the way complimenten.

Gast

Bericht door Gast » 23-06-2013 01:05

Welkom op het forum zonnepaneeltje.nl

Ik snap ook niet zo goed wat je tegen de tv hebt, als je de tv niet leuk vind kan je deze toch altijd uitzetten.
Misschien de series/films opnemen en a een half uur de op ame starten dan kun je de reclames gelijk doorspoelen.
Had Pink Floyd toch altijd gelijk, 13 channels of shit on the tv to choose from.
Hier de tv een half jaar geleden (de deur) uitgezet en mis deze totaal niet.

Gast

Bericht door Gast » 23-06-2013 01:08

Dat snap ik dan weer niet.
Zelf niet snappen wat er mis is met de TV maar zelf de zelfde beslissing genomen door hem de deur uit te zetten :D

Laten we het zo stellen dt ik hetzelfde tegen de TV had als jij een half jaar geleden.

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 23-06-2013 01:12

zonnepaneeltjes.nl schreef:Maar goed kan de text verwijderen als je perse wilt geen problemo.
Graag. Kies maar een andere leuke naam uit. :wink:

En voor de rest: bespreek rustig je site en produkten, geef adviezen en laat eens wat van je eigen ervaringen horen. De bezoekers hier zijn verstandig genoeg om er uiteindelijk hun eigen oordeel over te vellen.

Ik heb je site al bezocht. Het viel me op dat-ie nog niet af is, hier en daar staat nog wat Latijnse proeftekst. Komt er trouwens ook nog een contactadres zodat eventuele kopers niet alleen op vertrouwen af moeten gaan?
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Gast

Bericht door Gast » 23-06-2013 01:21

zonnepaneeltjes.nl schreef:Dat snap ik dan weer niet.
Zelf niet snappen wat er mis is met de TV maar zelf de zelfde beslissing genomen door hem de deur uit te zetten :D

Laten we het zo stellen dt ik hetzelfde tegen de TV had als jij een half jaar geleden.
Heel goed dat je hem ook eruit gooit, heb er nog steeds geen spijt van.
hier hebben ondertussen al heel veel apparaten het huis verlaten.
Radio, koelkast, wasmachine en een eenpits kooktoestel is hier het enige wat er nog over is in huis en de rest is allemaal gelukkig al weg.

Dutch
Berichten: 758
Lid geworden op: 31-10-2012 23:45

Bericht door Dutch » 23-06-2013 01:22

zonnepaneeltjes.nl schreef:
Dutch schreef:welkom



ik snap niet goed wat mensen nu zo tegen de tv hebben,
je hebt toch een bediening erbij zitten??, ik kijk comedy,s en comedy,s films en comedy,s
ik lees wel eens teletekst en dan weer naar de comedy,s
Kan los van de propaganda kan je niet eens een show of film bekijken zonder kinderachtige schreeuwerige reclames waarin mensen tegen je praten alsof je een kind bent inclusief lachebekkende volwassenen.
Nee ik hoef niet alweer die *^^% reclame te zien voor de 50ste keer van iets wat ik nooit in mijn leven zal kopen.
Dus ook al gebruik je de afstandbediening op zo een moment wat ik tevens altijd deed blijf je maar bezig zonder enig resultaat.
Probeer het eens zou ik zeggen een maandjes zonder TV en al die tijd dat je wildvreemde mensen zit te kijken flauwe grappen maken of achter een bal aanhollen op een grasveld die tijd nuttig te besteden met onderzoek of het bouwen van iets :)
of iets flauw is is voor iedereen anders
mijn gevoel voor humor is vrij breed en ik vind al gauw iets grappig.
of het nu 2 and a half men is of een wethouder in haren die onbedoeld grappig is(de wethouder was niet bereikbaar voor commentaar, hij was eerst nog de onrust in kaart aan het brengen(ging over bloembakken op de straat).sorry maar dan besterf ik het op zo,n moment

vanavond bert visser gezien-stoffe jongens. (met de kerst, wens je je schoonmoeder het verst) ja ik vind dat om te lachen net als youp van het hek en herman finkers(een beste vriend wens je je ergste vijand nog niet toe) en zo nog een aantal.

ik heb comedy central, en ik vind het grappig, (honey did you miss me??,
with every bullet so far....Al tegen Peggy).

maar ook monthy python, blackadder en mr bean enzo.

goede therapie voor mij allemaal.

wij hadden vroeger geen tv thuis.
die 3 uurtjes hooguit dat ik het kijk per dag vind ik zeer ontspannend.
ik ben nooit zo van de heftigheden als dingen wegdoen en weggooien uit het raam pletteren en wegdonderstralen.
getuigt van karakter als je het kan weerstaan wanneer dat nodig is, ik zet hem net zo makkelijk uit als ik hem aan doe.

maarja voor iedereen ligt het anders denk ik.
"A government big enough to give you everything you want, is a government big enough to take everything that you have."

Plaats reactie