Vempain

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
Gast

Bericht door Gast » 18-04-2013 23:53

Ik kijk eigenlijk bijna helemaal geen tv/series meer, wat de tv nog bij ons in huis doet vraag ik mijzelf regelmatig af. Ik moet ook toegeven dat ik van "breaking bad" nog nooit gehoord had :oops: maar volgens de omschrijving van Google lijkt het mij inderdaad een leuke serie

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 19-04-2013 00:01

Ik kijk ook nauwelijks TV, maar Breaking Bad is een serie die je zo kunt downloaden (met Nederlandse subs). Deze serie is gewoon goed, omdat de hoofdfiguur een sullige chemieleraar is die totaal transformeert. Ook worden de karakters heel ver uitgediept en dat is on-Amerikaans goed gedaan. De serie is nog aan de gang, de laatste delen volgen deze zomer. Het schijnt echter niet goed, maar wel bevredigend af te lopen. En da's verfrissend.

Een paar torrentlinks hebben?

Afbeelding

NB. Kijk, dat is zo lollig aan dit forum. Van even voorstellen kom je tot een serierecensie + downloadlinks. En geen mod die er wat van zegt. De mod is hier namelijk een niet existerende en uitgestorven soort. Gaat allemaal nergens over, maar houdt het wel (ont)spannend. 8)
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Gast

Bericht door Gast » 19-04-2013 04:56

Rodin schreef:Ik kijk ook nauwelijks TV, maar Breaking Bad is een serie die je zo kunt downloaden (met Nederlandse subs). Deze serie is gewoon goed, omdat de hoofdfiguur een sullige chemieleraar is die totaal transformeert. Ook worden de karakters heel ver uitgediept en dat is on-Amerikaans goed gedaan. De serie is nog aan de gang, de laatste delen volgen deze zomer. Het schijnt echter niet goed, maar wel bevredigend af te lopen. En da's verfrissend.

Een paar torrentlinks hebben?

Afbeelding

NB. Kijk, dat is zo lollig aan dit forum. Van even voorstellen kom je tot een serierecensie + downloadlinks. En geen mod die er wat van zegt. De mod is hier namelijk een niet existerende en uitgestorven soort. Gaat allemaal nergens over, maar houdt het wel (ont)spannend. 8)
Als je wat torrentlinks hebt heel graag, bedankt Rodin

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 19-04-2013 09:50

Ik zet de links in 'Downloads'. Veel plezier ermee. 8)
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

jeroen w
Berichten: 164
Lid geworden op: 20-01-2011 22:07

Bericht door jeroen w » 19-04-2013 22:44

welkom

CREAdieF
Berichten: 203
Lid geworden op: 02-11-2012 00:22

Bericht door CREAdieF » 02-05-2013 20:41

welkom!
De mens lijdt het meest
Door het lijden dat hij vreest,
Maar dat nimmer op komt dagen.

Plaats reactie