Zo, ik stel me ook even voor Riesie

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 21-04-2013 22:12

lol, de sauna was erger geweest!
point taken.
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

Dorian
Berichten: 2773
Lid geworden op: 14-04-2011 17:14

Bericht door Dorian » 21-04-2013 23:16

jager schreef:Ik kan me voorstellen dat dat bizar overkomt. Echter afspraken waren al lang geleden gemaakt en ik wilde o.a. Riesie een keer in het echt ontmoeten.
Waren we buiten daf om naar het zwembad gegaan en ik had hier gepost dat dat relaxed was, was het dan nog steeds bizar (afgezien het feit dat twee wildvreemde mannen afspreken in een zwembad:) )?
Jammer van de aanvallende reacties. De 1 is de ander niet laat elkaar in zijn waarde...
Ja, dan is het nog steeds bizar. Er zijn hier nog wel meer mensen op het forum die elkaar prive kennen. Maar dat soort dingen houden ze buiten het forum. Omdat je dan een soort prive gesprek in een openbaar debat begint.

Gast

Bericht door Gast » 21-04-2013 23:21

Dorian schreef:
jager schreef:Ik kan me voorstellen dat dat bizar overkomt. Echter afspraken waren al lang geleden gemaakt en ik wilde o.a. Riesie een keer in het echt ontmoeten.
Waren we buiten daf om naar het zwembad gegaan en ik had hier gepost dat dat relaxed was, was het dan nog steeds bizar (afgezien het feit dat twee wildvreemde mannen afspreken in een zwembad:) )?
Jammer van de aanvallende reacties. De 1 is de ander niet laat elkaar in zijn waarde...
Ja, dan is het nog steeds bizar. Er zijn hier nog wel meer mensen op het forum die elkaar prive kennen. Maar dat soort dingen houden ze buiten het forum. Omdat je dan een soort prive gesprek in een openbaar debat begint.
Nee hoor. In dit topic stelt hij zichzelf voor en dat heeft hij vanmiddag in het echte leventje ook gedaan. Vandaar dat ik er hier op kon reageren ;)

Dutch
Berichten: 758
Lid geworden op: 31-10-2012 23:45

Bericht door Dutch » 21-04-2013 23:24

Dorian schreef:
jager schreef:Ik kan me voorstellen dat dat bizar overkomt. Echter afspraken waren al lang geleden gemaakt en ik wilde o.a. Riesie een keer in het echt ontmoeten.
Waren we buiten daf om naar het zwembad gegaan en ik had hier gepost dat dat relaxed was, was het dan nog steeds bizar (afgezien het feit dat twee wildvreemde mannen afspreken in een zwembad:) )?
Jammer van de aanvallende reacties. De 1 is de ander niet laat elkaar in zijn waarde...
Ja, dan is het nog steeds bizar. Er zijn hier nog wel meer mensen op het forum die elkaar prive kennen. Maar dat soort dingen houden ze buiten het forum. Omdat je dan een soort prive gesprek in een openbaar debat begint.
je hebt volkomen gelijk(jij en mamy).

bijeenkomst van een ander forum(wat jullie uitgekotst hebben in andere topics op dit forum,zelfs nog enkele berichten terug in dit topic)

wat is er mis met PB.???

2 kinderen die elkaar net op school nog hebben gezien en dan thuis mekaar op msn gaan vragen hoe hun dag geweest is.
en dan klagen over het kinderlijk nivo op preppers??? :roll: :twisted:
"A government big enough to give you everything you want, is a government big enough to take everything that you have."

Gast

Bericht door Gast » 21-04-2013 23:55

Dutch schreef:
Dorian schreef:
jager schreef:Ik kan me voorstellen dat dat bizar overkomt. Echter afspraken waren al lang geleden gemaakt en ik wilde o.a. Riesie een keer in het echt ontmoeten.
Waren we buiten daf om naar het zwembad gegaan en ik had hier gepost dat dat relaxed was, was het dan nog steeds bizar (afgezien het feit dat twee wildvreemde mannen afspreken in een zwembad:) )?
Jammer van de aanvallende reacties. De 1 is de ander niet laat elkaar in zijn waarde...
Ja, dan is het nog steeds bizar. Er zijn hier nog wel meer mensen op het forum die elkaar prive kennen. Maar dat soort dingen houden ze buiten het forum. Omdat je dan een soort prive gesprek in een openbaar debat begint.
je hebt volkomen gelijk(jij en mamy).

bijeenkomst van een ander forum(wat jullie uitgekotst hebben in andere topics op dit forum,zelfs nog enkele berichten terug in dit topic)

wat is er mis met PB.???

2 kinderen die elkaar net op school nog hebben gezien en dan thuis mekaar op msn gaan vragen hoe hun dag geweest is.
en dan klagen over het kinderlijk nivo op preppers??? :roll: :twisted:
Lieve mensen, ik ga hier even niet meer op door. Ik groet een vriend in ZIJN voorsteltopic en jullie maken er een issue van.
Lees het dan lekker niet!

Dank u en de groetjes

mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 22-04-2013 00:04

ik stak je een hand toe maar helaas . tja....wat jij wilt, tot ziens dan maar..liever niet eigenlijk.het genoegen was geheel uwerzijds.!
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 22-04-2013 00:07

Kunnen we misschien allemaal even wat adempauze in acht nemen en niet zo direkt op elkaar reageren? Of vecht het uit via wat PB's over en weer.
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 22-04-2013 00:17

dat is veel vragen, hoeveel beurt dat?
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 22-04-2013 00:20

mamy blue schreef:dat is veel vragen, hoeveel beurt dat?
Drie Koningstientjes van verzilverd koper. Af te halen bij Koning Pils de Eerste. :wink:
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 22-04-2013 00:25

lol, het liedje alleen!

oke, accepted.
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

Plaats reactie