Zo, ik stel me ook even voor Riesie

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
Gast

Bericht door Gast » 17-04-2013 21:12

Hoop bekenden hier, hoop kennis hier.

Voelt goed.

Thanks.

Ries

IsaBo
Berichten: 418
Lid geworden op: 06-02-2013 13:05

Bericht door IsaBo » 18-04-2013 11:32

Welkom Ries. Ik was twee dagen niet op het preppersforum en jij en bushmaster waren verdwenen. Nu ook al Jager. Ik dacht dat de vrede herstelt was?
groet
Isabo

Partizan
Berichten: 353
Lid geworden op: 29-11-2012 09:40

Bericht door Partizan » 18-04-2013 15:49

Hey Riesie mooi dat je hier komt kijken :wink:
Als je tot je nek in de shit zit laat dan je hoofd niet hangen

Gast

Bericht door Gast » 18-04-2013 21:00

Partizan schreef:Hey Riesie mooi dat je hier komt kijken :wink:
Oude bushcrafters zwerven graag, maar zijn altijd bereid advies en kennis te delen.

Thanks.

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 19-04-2013 12:10

@ Riesie

Ik zat even wat berichten door te nemen op DAF en ik las dat je een soort tijdstraf had gekregen. WTF? Wat houdt dat in en waarom? Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van. :shock:
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Gast

Bericht door Gast » 19-04-2013 12:57

Rodin schreef:@ Riesie

Ik zat even wat berichten door te nemen op DAF en ik las dat je een soort tijdstraf had gekregen.
Ik en nog een forum lid hier, hadden de looplijn aangelegd gekregen.
We mochten nog maar 3x per dag reageren/posten....en het forum viel half stil. Toen kwam daar een verandering in, en we mochten 3x posten, en 1x een nieuw lid welkom heten.
Kwalitatieve pesterij van meneer goud en de heer Propper.
Uiteindelijk mocht ik weer terug naar 10x, maar de persoon die dezelfde ristricties had als ik, die bleef op 3x staan.

Derhalve werd mij nog even kenbaar gemaakt dat we het forum overheersten. En discussies uitlokten en trollen waren. Mbt tot discussie kan ik kort zijn, geen van ons gaat een discussie uit de weg, en een goede discussie aangaan doe ik graag.

Maar aangezien ik het type ben, gelijke monikken/gelijke kappen. Gaf ik te kennen dat ik de looplijn niet op prijs stelde, en ben vertrokken.
Instroom was ook redelijk minderjarig. Nu heb ik daar geen problemen mee, echter als ik aan iemand (wat later bleek) van 12 zit uit te leggen hou hij een haas/konijn moet villen. En hij zit op een ander topic te huilen dat hij met zijn 12 jaar nog geen mes van papa en mama mag...dan ben ik snel klaar.

Thats it, in een notendop.

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 19-04-2013 13:06

Ik ben destijds van preppers.nl afgetrapt omdat ik pleitte voor minder regeltjes en wat adviezen gaf voor mod's om pro-actiever te reageren op problemen zodat die niet uit de hand zouden lopen. Dat was mijn misdaad tegen het regime en ik moet nog dagelijks boe-hoeten. :twisted:
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Gast

Bericht door Gast » 19-04-2013 13:10

Rodin schreef:Ik ben destijds van preppers.nl afgetrapt omdat ik pleitte voor minder regeltjes en wat adviezen gaf voor mod's om pro-actiever te reageren op problemen zodat die niet uit de hand zouden lopen. Dat was mijn misdaad tegen het regime en ik moet nog dagelijks boe-hoeten. :twisted:
Ik voel je pijn....

Gast

Bericht door Gast » 20-04-2013 11:27

Rodin schreef:Ik ben destijds van preppers.nl afgetrapt omdat ik pleitte voor minder regeltjes en wat adviezen gaf voor mod's om pro-actiever te reageren op problemen zodat die niet uit de hand zouden lopen. Dat was mijn misdaad tegen het regime en ik moet nog dagelijks boe-hoeten. :twisted:
Kan me voorstellen dat je net als ons je heeeeeel errug droevig voelt daar niet meer te zijn!!!
Ik voelde me daar al langer niet meer thuis. Ik hou best van humor (hoort erbij), maar de instroom van zoals hierboven beschreven van voornamelijk jonge kinderen die met.cold steel zombies willen slachten, waar een serieus topic over geopend werdt waar niet negatief over gedaan mocht worden. De sfeer van we gaan gezellig de ondergang van de wereld tegemoet met een blowtje en ademhalingstechnieken. En het feit dat de commerciele doelstellingen van goud en prepperd steeds meer naar voren kwamen, deed hem voor mij.de das om.
Tot nu toe een goede sfeer hier. Een paar stevige discussies in het topic over veranderingen site. Maar af en toe een goede discussie mag er best bij zolang het de sfeer niet verpest.

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 20-04-2013 11:44

Het is met preppers.nl net als met Windows. Als het produkt redelijk tot goed is, gaat men zich afvragen 'zo, wat kunnen we nu nog meer toevoegen?'. Dan krijg je wat ik het kerstbaleffect noem: een paar kerstballen is mooi, dus wordt de boom elke keer wat voller gehangen. Of neem peper: een beetje is lekker, dus moet een heleboel peper haast wel verschrikkelijk lekker zijn.

Dus werden er plus en min knopjes bedacht, koddige naampjes voor mensen met de meeste berichten, tientallen categorieën en subcategorieën, een scheldhoekje, regeltjes op regeltjes op regeltjes, kleine en grote straffen en - last but not least - een blik met verse mods om deze chaos in wording in banen te leiden. Nu zit men bij preppers in de fuik en kan niet meer terug. De Nederlandse overheid heeft het ook lastig als weer eens wordt voorgesteld te snoeien in de enorme hoeveelheid wetten en verkeersborden. Dan merkt men opeens dat het heel lastig terugzwemmen is.
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Plaats reactie