Zo, ik stel me ook even voor Riesie

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
Gast

Zo, ik stel me ook even voor Riesie

Bericht door Gast » 16-04-2013 22:29

Riesie.

Voorheen op DAF regelmatig aan het zoeken/snuffelen/en posten geweest.
Maar helaas met het gezeik, gezanik en gezeur over de "on-doden" en het rondrennen met bloemenjurk en wietpijp, naar deze kant overgestapt. Als al menigeen (kijkend naar de aanwezige leden)

Overigens uit eigen beweging vertrokken. Ging een heel verhaal dat ik met een ander forum lid in de clinch lag, echter het werd gebruikt om directe discussie met de Ontario de nek af te slaan.
Wat uiteraard resulteerde in tijdelijke ban, nog meer regeltjes en restricties.

Lang verhaal kort, want menigeen weet hier wat ik bedoel.

Ik dus....Ries, of Riesie.

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 16-04-2013 22:46

Nou Riesie, als je een hekel hebt aan regeltjes zul je het vast wel naar je zin hebben hier. Dit forum is een volkomen regelloze, losgeslagen onbeschaafde beestenbende waar de twee admins dag en nacht mee bezig zijn om alles en iedereen in het gareel te krijgen en te houden... not.

Zoals ik ook al tegen jager zei: je bent hier je eigen moderator. Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden en alles gaat prima. Vermaak je hier, stel de vragen die je wilt stellen en denk gerust hardop mee. Tenslotte zijn we allemaal beginnelingen als het op preppen aankomt.

:welcome:

Rodin
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Gast

Bericht door Gast » 16-04-2013 22:50

Rodin schreef: :welcome:

Rodin
Hey Rodin.

Hekel aan regels nooit, regels moeten er zijn. Maar met alle respect kijk ik even de "kat uit de boom".
Wel goed om veel bekenden hier tegen te komen.

Thanks.

der_obergefreiter
Berichten: 178
Lid geworden op: 02-02-2013 13:31

Bericht door der_obergefreiter » 16-04-2013 22:53

hi riesie
ik ben niet gek, ik ben gewoon "anders"
wat mot juh in de wijde wereld als je klompen je nog te wijd zijn?

Dutch
Berichten: 758
Lid geworden op: 31-10-2012 23:45

Bericht door Dutch » 16-04-2013 22:59

Dat met dat behandelen zoals ie zelf behandeld wil worden.
voor hetzelfde geld is hij nogal psychotisch/masochistisch, ben je mooi klaar mee :twisted:

Gewoon fatsoenlijk zijn al ben je het niet met die ander eens.
iemand is niet meteen een onverdraagzaam monster die gebanned, shunned en tegenwerkt moet worden als diegene het niet met je eens is of jij niet met diegene.

Blije poppetjes gelul is allemaal leuk en gezellig, maar uiteindelijk zijn we hier om te leren van elkaar.(ga anders naar fok of geenstijl denk ik dan)
en als het hier net zo leuk en gezellig wordt als op daf, dan ben ik hier in no-time vertrokken.
''je weet wanneer het je tijd is om te gaan als je een kwartier moet zoeken naar wat je vorige post was en wat daar de reacties op waren.''

En dat gevoel begon ik steeds meer te krijgen op daf.
En toen mensen ook nog eens onheus bejegend werden(in mijn ogen dan)
toen ben ik gestopt met reageren.
geen drama topic geopend dat ik weg ging, ben gewoon weggegaan, en kijk af en toe eens voor wat informatie.

Ik houdt het hier tot nu toe al 5 maandjes uit, en ze zijn best duidelijk in wat ze vinden hier. :twisted:
ook wel eens te duidelijk :evil:
maarja je gaat je toch nog een soort aan ze hechten aan die vermaledijde forumgenoten.

:wink:

dus welkom.
"A government big enough to give you everything you want, is a government big enough to take everything that you have."

jeroen w
Berichten: 164
Lid geworden op: 20-01-2011 22:07

Bericht door jeroen w » 16-04-2013 23:12

welkom

mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 17-04-2013 05:59

Welkom!
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

Gast

Bericht door Gast » 17-04-2013 07:34

Hey Riessie, goed dat je er bent man. Veel bekende namen al gezien en een stukje rustiger hier. Das wel lekker, ik hou wel van rust ;)

Gast

Bericht door Gast » 17-04-2013 09:13

jager schreef:Hey Riessie, goed dat je er bent man. Veel bekende namen al gezien en een stukje rustiger hier. Das wel lekker, ik hou wel van rust ;)
Rust is onze kracht Jager.
Tenzij de hippie-zombies komen..pfff, even mijn ademhaling checken.

Zanshin
Berichten: 521
Lid geworden op: 24-05-2012 21:38

Bericht door Zanshin » 17-04-2013 18:23

Welkom!
If you had to fight for your life tomorrow, would you change your training today ? - Bruce Lee

Plaats reactie