Zo, ik stel me ook even voor Riesie

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
Gast

Bericht door Gast » 20-04-2013 22:06

Rodin...waar zit die cuddo knop...damn.

Maar duidelijk verhaal, daarom zit ik nu hier.


Ries.

Gast

Bericht door Gast » 21-04-2013 18:05

Het was relaxed vandaag Ries, had me een hoop voorgenomen om te doen maar werdt lekker zitten en slap ouwehoeren.

Thnx voor de boog en de kuksa! Nou nog beter leren schieten 8)

Ik snap wel waarom de meesten alleen blikvoer verzamelen.....

Toch een paar goede indrukken gekregen van mensen

Gast

Bericht door Gast » 21-04-2013 19:00

Ook hier een hele relaxte dag gehad en nu heel veel gaan oefenen met de vuurboog :D in ieder geval leuk om jou en jager alvast een keer gezien te hebben.

Gast

Bericht door Gast » 21-04-2013 19:32

Vempain schreef:Ook hier een hele relaxte dag gehad en nu heel veel gaan oefenen met de vuurboog :D in ieder geval leuk om jou en jager alvast een keer gezien te hebben.
Insgelijks ;)

mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 21-04-2013 20:42

@Jager en @ Vempain,

Fijn dat jullie het goed hebben gehad...hebben wij hier op het forum er wat mee te maken?
Naar mijn mening niet.
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

dbt
Berichten: 32
Lid geworden op: 19-09-2012 19:09

Bericht door dbt » 21-04-2013 20:53

Wat een vreemde opmerking MB :?:
mag men alleen posten als jij het interresant vind? :twisted:

Gast

Bericht door Gast » 21-04-2013 20:53

mamy blue schreef:@Jager en @ Vempain,

Fijn dat jullie het goed hebben gehad...hebben wij hier op het forum er wat mee te maken?
Naar mijn mening niet.
Dank je dat je het fijn vind dat wij een relaxte dag hebben gehad. Ik hoop dat jij hetzelfde hebt gehad.
Heb ik misschien iets verkeerds gedaan tegen jou dat je zo chagrijnig doet?

Pb dan liever even ;)

Gast

Bericht door Gast » 21-04-2013 20:59

mamy blue schreef:@Jager en @ Vempain,

Fijn dat jullie het goed hebben gehad...hebben wij hier op het forum er wat mee te maken?
Naar mijn mening niet.
Het heeft inderdaad niet indirect iets met het forum te maken. Ik ben persoonlijk alleen wel van mening dat je wat makkelijker vrij uit kunt praten als de persoon tegenover je staat. Je gesprek staat nergens vastgelegd op papier dus kan minder tegen je gebruikt worden. Privacy blijft ten alle tijden belangrijk maar je kunt wel een hoop uit de personen zelf halen hoe serieus ze zijn over preppen en alles wat ermee te maken heeft. Op internet kan bijvoorbeeld iemand zich totaal anders voordoen. Maar deze persoon valt met persoonlijk contact veel sneller door de mand.

Dorian
Berichten: 2773
Lid geworden op: 14-04-2011 17:14

Bericht door Dorian » 21-04-2013 21:55

dbt schreef:Wat een vreemde opmerking MB :?:
mag men alleen posten als jij het interresant vind? :twisted:
Ik ben het met MB eens. Het gaat er niet om of wij het interessant vinden. Maar kennelijk wordt er hier een bijeenkomst van Dat Andere Forum besproken. Dat is bizar.

mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 21-04-2013 22:04

@ Dorian :embrace:
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

Plaats reactie