Hallo

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
IsaBo
Berichten: 418
Lid geworden op: 06-02-2013 13:05

Hallo

Bericht door IsaBo » 06-02-2013 15:01

Al enige tijd probeer ik wat prepperinfo op te doen op wat hier DAF genoemd wordt. (erg verwarrend, ik zat al op het autoforum.) De laatste tijd gaan steeds meer mensen weg en wel met zo'n ogenschijnlijk gemak dat ik me afvroeg of men misschien een ander forum had opgericht. Google vond dit forum wat al langer blijkt te bestaan dan preppers.nl.
De naam Rodin is al bekend. Hij is de open wond van DAF.
OBL-Rien, Dutch, Der_obergefreiter, Partizan, Bolo ook bekend.

Iemand op dit forum schreef in het openbare gedeelte dat er hier nuttige info stond. Daarom heb ik me aangemeld.

Ace is de naam van mijn hond. Op DAF heet ik Isabo.

Ivan
Berichten: 1154
Lid geworden op: 15-04-2012 17:06

Re: Hallo

Bericht door Ivan » 06-02-2013 15:08

Ace schreef:Al enige tijd probeer ik wat prepperinfo op te doen op wat hier DAF genoemd wordt. (erg verwarrend, ik zat al op het autoforum.) De laatste tijd gaan steeds meer mensen weg en wel met zo'n ogenschijnlijk gemak dat ik me afvroeg of men misschien een ander forum had opgericht. Google vond dit forum wat al langer blijkt te bestaan dan preppers.nl.
De naam Rodin is al bekend. Hij is de open wond van DAF.
OBL-Rien, Dutch, Der_obergefreiter, Partizan, Bolo ook bekend.

Iemand op dit forum schreef in het openbare gedeelte dat er hier nuttige info stond. Daarom heb ik me aangemeld.

Ace is de naam van mijn hond. Op DAF heet ik Isabo.
Welkom Ace op DAF heet ik ook gewoon Ivan maar daar ben ik al tijden niet meer opgeweest.
We zijn er volgens mij nog niet uit wat Rodin van dit forum is.
Nooit een veertje gebruiken als een elastiekje ook voldoet!

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 06-02-2013 15:38

Welkom hier Ace. Je vindt het hier vast aangenaam na al die DAF hectiek. :wink:

Rodin
A.K.A. открытая рана
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

der_obergefreiter
Berichten: 178
Lid geworden op: 02-02-2013 13:31

Bericht door der_obergefreiter » 06-02-2013 15:57

hi Ace/isabo . leuk je hier weer tegen te komen :wink:
ik ben niet gek, ik ben gewoon "anders"
wat mot juh in de wijde wereld als je klompen je nog te wijd zijn?

jeroen w
Berichten: 164
Lid geworden op: 20-01-2011 22:07

Bericht door jeroen w » 06-02-2013 20:37

welkom

Ivan
Berichten: 1154
Lid geworden op: 15-04-2012 17:06

Bericht door Ivan » 06-02-2013 20:42

Rodin schreef:Welkom hier Ace. Je vindt het hier vast aangenaam na al die DAF hectiek. :wink:

Rodin
A.K.A. открытая рана
Chapeau!! Rodin! Dit had ik even niet verwacht.. voor de mensen die geen russisch spreken..open wond
Nooit een veertje gebruiken als een elastiekje ook voldoet!

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 06-02-2013 20:48

Ivan schreef:
Rodin schreef:Welkom hier Ace. Je vindt het hier vast aangenaam na al die DAF hectiek. :wink:

Rodin
A.K.A. открытая рана
Chapeau!! Rodin! Dit had ik even niet verwacht.. voor de mensen die geen russisch spreken..open wond
Nou nou, je moet eigenlijk de eer gunnen aan Google translate. Ik spreek geen woord Russisch, товарищ Ivan. :wink:
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Ivan
Berichten: 1154
Lid geworden op: 15-04-2012 17:06

Bericht door Ivan » 06-02-2013 21:03

Rodin schreef:
Ivan schreef:
Rodin schreef:Welkom hier Ace. Je vindt het hier vast aangenaam na al die DAF hectiek. :wink:

Rodin
A.K.A. открытая рана
Chapeau!! Rodin! Dit had ik even niet verwacht.. voor de mensen die geen russisch spreken..open wond
Nou nou, je moet eigenlijk de eer gunnen aan Google translate. Ik spreek geen woord Russisch, товарищ Ivan. :wink:
Zo dus dat kan met translate.. tovarisch (kameraad, voor de niet russisch meelezende leden, als aanspreektitel ligt overigens een beetje gevoelig. (niet te overigens) Meestal heb ik niet genoeg drank op om het te waarderen... ik moet dus waarschijnlijk meer drinken. Als je dan ook nog mijn naam goed schrijft is het helemaal goed..Иван
Nooit een veertje gebruiken als een elastiekje ook voldoet!

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 06-02-2013 21:08

Ivan schreef:tovarisch als aanspreektitel ligt overigens een beetje gevoelig
Excuus. Dat soort subtiele betekenissen heb ik natuurlijk helemaal geen weet van. Hoewel... ik heb onthouden dat een Russisch woord voor vrede (mir) eigenlijk gewapende vrede inhoudt. Of valt dat in de categorie westerse propaganda?
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Ivan
Berichten: 1154
Lid geworden op: 15-04-2012 17:06

Bericht door Ivan » 06-02-2013 21:15

Rodin schreef:
Ivan schreef:tovarisch als aanspreektitel ligt overigens een beetje gevoelig
Excuus. Dat soort subtiele betekenissen heb ik natuurlijk helemaal geen weet van. Hoewel... ik heb onthouden dat een Russisch woord voor vrede (mir) eigenlijk gewapende vrede inhoudt. Of valt dat in de categorie westerse propaganda?
Geen excuus nodig!! Мир, mir is een lastig woord met meerdere betekenissen of laat ik zeggen..ehh ladingen. Het betekend vrede. maar ook gemeenschap of wereld en eigenlijk alles wat daar mee te maken heeft. Gewapende vrede..is ook vrede.. ook.
Nooit een veertje gebruiken als een elastiekje ook voldoet!

Plaats reactie