Hallo

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
Gast

Hallo

Bericht door Gast » 18-11-2012 20:27

Hallo,

ik ben al jaren geintresseerd in survival waarvan de laatste jaren m'n aandacht meer richting urban survival is verschoven (ik woon in de randstad, dus dan kom je vanzelf daarop terecht).

Ik zal zo te zien de komende tijd aardig zoet zijn met ïnlezen":) dus verwacht nog niet te veel aktieve deelname :D

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Re: Hallo

Bericht door Rodin » 18-11-2012 21:02

Unregistered schreef:Ik zal zo te zien de komende tijd aardig zoet zijn met ïnlezen":) dus verwacht nog niet te veel aktieve deelname :D
Het lijkt me interessant om te lezen hoe iemand met jouw specifieke insteek bepaalde zaken gaat vertalen. Dus aarzel niet om te vertellen hoe je urban survival plan eruit gaat zien. Onthou de denktank functie van dit forum.

Rodin

PS. :welcome:
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

jeroen w
Berichten: 164
Lid geworden op: 20-01-2011 22:07

Bericht door jeroen w » 18-11-2012 21:03

welkom

heb je ook al een beetje extra voedsel enz in huis?

mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 18-11-2012 23:42

welkom person without a name!
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

Zanshin
Berichten: 521
Lid geworden op: 24-05-2012 21:38

Bericht door Zanshin » 19-11-2012 10:20

Welkom! En schroom niet jouw ervaringen te delen...wij weten nog lang niet alles.
If you had to fight for your life tomorrow, would you change your training today ? - Bruce Lee

CREAdieF
Berichten: 203
Lid geworden op: 02-11-2012 00:22

Bericht door CREAdieF » 19-11-2012 14:51

welkom! (hier nog een Urban survivalist) :wink:
De mens lijdt het meest
Door het lijden dat hij vreest,
Maar dat nimmer op komt dagen.

Ivan
Berichten: 1154
Lid geworden op: 15-04-2012 17:06

Bericht door Ivan » 19-11-2012 16:04

Welkom! Ik prefereer Guerilla boven Urban. Ik heb al enkele jaren de stad achter mij gelaten. Maar in stedelijke gebieden kan je andere waardevolle inzichten krijgen.
Nooit een veertje gebruiken als een elastiekje ook voldoet!

Gast

Bericht door Gast » 19-11-2012 20:22

Begint in een stedelijk gebied al met de keuze wolfpack of lone wolf, betrek je anderen er bij (ik bedoel hier anderen dan je rechtstreekse familie) of ga je solo.

Ik bedoel hiermee dat in stedelijke gebied mensen dichter bij elkaar wonen wat voor- en nadelen oplevert. Als je met 2-3 gezinnen op een trappengallerij woont, probeer je dan je buren zover te krijgen dat je een blok gaat vormen of regel je alles voor je eigen gezin zonder de eest erbij te betrekken.

Zelfde geld natuurlijk voor mensen op een galerij, twee onder 1 kap, enz.

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 19-11-2012 21:24

Unregistered schreef:Begint in een stedelijk gebied al met de keuze wolfpack of lone wolf, betrek je anderen er bij (ik bedoel hier anderen dan je rechtstreekse familie) of ga je solo.

Ik bedoel hiermee dat in stedelijke gebied mensen dichter bij elkaar wonen wat voor- en nadelen oplevert. Als je met 2-3 gezinnen op een trappengallerij woont, probeer je dan je buren zover te krijgen dat je een blok gaat vormen of regel je alles voor je eigen gezin zonder de eest erbij te betrekken.

Zelfde geld natuurlijk voor mensen op een galerij, twee onder 1 kap, enz.
Je begint per definitie als 'lone wolf' tussen de schapen. Of dat uiteindelijk een wolfpack wordt, is afhankelijk van heel veel factoren. Ben je er wel eens met je buren over begonnen? En keken ze je dan een beetje scheef aan?
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

CREAdieF
Berichten: 203
Lid geworden op: 02-11-2012 00:22

Bericht door CREAdieF » 19-11-2012 21:53

Ja beter stil houden,ikzelf ga voor zelfvoorziening en zorg dat ik mijn gezin kan voeden en verdedigen. Als het helemaal uit de klauwen loopt ga ik over op plan b (en dat is het water op). Zeker niemand vertellen dat je aan het preppen bent!(ze verklaren je voor gek ,maar als de tijd er is rippen ze je van harte :twisted: )
De mens lijdt het meest
Door het lijden dat hij vreest,
Maar dat nimmer op komt dagen.

Plaats reactie