Smekkbekk stelt zich voor

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 29-10-2012 13:24

Het schijnt ook voor te komen dat vrouwen in crisissituaties niet meer ongesteld worden (jeaj!) vanwege de stress. Dat zou een hoop oplossen lijkt me zo, alleen een zwangerschap laat zich niet makkelijk tegenhouden.
Heren, niet het avontuurlijkste onderwerp binnen dit genre, maar erg belangrijk Smile
Laatste keer dat ik het onderwerp aangeslagen heb...op andere forum...werd ik zowat gelyncht.

Ok: even een paar waanideëen weg werken:
1 niet alle vrouwen stoppen met menses in tijden van nood.
2 sommige mannen denken dat zij geen sex behoefte zullen hebben in tijden van nood: die houden zich voor de gek
3 geen anticonceptie is betrouwbaar..behalve abstinentie.
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 29-10-2012 13:31

mamy blue schreef:Laatste keer dat ik het onderwerp aangeslagen heb...op andere forum...werd ik zowat gelyncht.
Hier word je geknuffeld. :wink:

Maar even serieus. Als er een apart hoekje moet komen voor vrouwenzaken, laat het dan weten.
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 29-10-2012 13:46

tja, echt leuk aangeboden...maar het gaat ook de mannen aan denk ik...en als een vrouwen hoek komt dan komt er ook zeker een mannen hoek aan en dat kan mijn nieuwsgierigheid niet verdragen :oops:

Van mij hoeft het ook niet...maar misschien stellen andere het wel op prijs..
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

Dorian
Berichten: 2773
Lid geworden op: 14-04-2011 17:14

Bericht door Dorian » 29-10-2012 13:54

Dus het is eigenlijk Mammie Blue ? Ik dacht dat dat een afleidingsmaneuver was :wink:

Gast

Bericht door Gast » 29-10-2012 14:03

Nee, geen apart hoekje nodig wat mij betreft. En Mademoiselle Bleu, ik ga er ook niet vanuit dat iedereen hetzelfde regeert -dus dat de menstruatie cyclus uitblijft- ik hoop het alleen van harte :D Verder moet je vooral als je het nodig vind al die verband troep inslaan, natuurlijk, doe ik ook. Aangenaam kennis te maken btw.

Dus alsjeblieft geen aparte hoekjes, Monsieur Rodin, dit is sowieso al een apart genoeg hoekje, dit hele gebeuren :p

mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 29-10-2012 14:24

Dus het is eigenlijk Mammie Blue ? Ik dacht dat dat een afleidingsmaneuver was Wink
Het is nog steeds Mamy Blue voor je! ga jij nu lief doen tegen mij?:twisted:

Dag mw "smekkbekk"...wat wil jij eigenlijk weten?
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

Zanshin
Berichten: 521
Lid geworden op: 24-05-2012 21:38

Bericht door Zanshin » 29-10-2012 14:49

Smekkbekk schreef:Ja, dank!! Ik leer wel het een en ander, al weet ik veel al.
die lifestraw zag ik ook langskomen, ik vind het er alleen een beetje lullig uitzien en het zelf fabriceren van een filter trekt me (dan ziet het er tenminste eerlijk lullig uit ;)).

-Ook vraag ik me af hoe het met anticonceptie zit.
1) Beter 1 Lifestraw just to be safe, want je bent binnen 4 dagen toch wel dood zonder water. Kost normaal gesproken 25 euro.
Ergens op dit forum heeft Ivan een doe-het-zelf-waterfilter gepost.

2) condooms gebruiken. Die kan je flink inslaan, de pil niet.
If you had to fight for your life tomorrow, would you change your training today ? - Bruce Lee

Dorian
Berichten: 2773
Lid geworden op: 14-04-2011 17:14

Bericht door Dorian » 29-10-2012 15:21

mamy blue schreef:
Dus het is eigenlijk Mammie Blue ? Ik dacht dat dat een afleidingsmaneuver was Wink
Het is nog steeds Mamy Blue voor je! ga jij nu lief doen tegen mij?:twisted:
Onmogelijk ik ben altijd al lief en aardig tegen iedereen hier :shiny:

mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 29-10-2012 15:45

Onmogelijk ik ben altijd al lief en aardig tegen iedereen hier shiny
Die ga ik onthouden.
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

mamy blue
Berichten: 1450
Lid geworden op: 01-04-2012 14:57

Bericht door mamy blue » 29-10-2012 16:08

Zanshin
condooms gebruiken. Die kan je flink inslaan, de pil niet.
Ik dacht inderdaad aan anticonceptiemiddelen ( van alles op internet ):

http://www.aletta.nu/aletta/content/229 ... teplanning

of http://www.anticonceptiemethoden.nl/

Maar ik dacht ook aan: hoe zorg jij voor extra veiligheid, wat doet men met zwangere vrouwen, waar liggen de accenten. Het is een verrekte ruime en moeilijk onderwerp. En de doel is risico inventarisatie, bewustwording ( van mannen en vrouwen ) eventueel preventie.

Alleen ben ik er niet zo goed in om het te verwoorden. Ik heb een aantal documenten achter de hand. Wereld Gezondheid organisatie + Rode Kruis. Het is leerzaam maar soms misselijkmakend literatuur. Ik geef alleen de linken in pm. Maar men kan er ook zelf gaan zoeken.


[/quote]
“The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion.” Albert Camus

Plaats reactie