Even voorstellen

Een idee krijgen wie er achter welke nickname zit. Even voorstellen kan hier.
Plaats reactie
Gast

Even voorstellen

Bericht door Gast » 07-07-2012 17:26

Hallo allemaal,
ik wil me even voorstellen op dit forum. Als eerste wil ik iedereen bedanken voor de vele bijdragen die reeds gedaan zijn en hopelijk kan ik in de toekomst een kleine bijdrage leveren.
Ik ben een man van achter in de 50, alleenwonend, de kinderen reeds de deur uit.
Vanwege mijn woonsituatie, een appartement in een groot appartementengebouw in de grote stad, ben ik momenteel het meest geinterresseert in hoe in de woning te overleven en om het langere tijd vol te kunnen houden. Neemt niet weg dat ik een rugzak met de meest elementaire voorzieningen klaar heb staan, je weet het maar nooit !

Grtz, Ger

Rodin
Site Admin
Berichten: 6870
Lid geworden op: 10-01-2011 19:52

Bericht door Rodin » 07-07-2012 17:43

Welkom, Ger,

Overleven in een appartement. Volgens mij hebben we daar al wat onderwerpen aan gewijd. Probeer de zoekfunctie eens en anders komen we er met z'n allen wel uit. Stel alle vragen die je wilt en veel plezier op dit forum.

Rodin

PS. Vertel t.z.t. als je wilt eens wat over je achtergronden, motivatie om te gaan preppen en ervaringen tot nu toe.
'Opinions are like assholes. Everybody has one.'
::clint::
Clint Eastwood, fastest philosopher in the West.

Gast

Bericht door Gast » 07-07-2012 18:40

Hoi Ger.

Welkom :D

OBL-Rien
Berichten: 2813
Lid geworden op: 24-03-2011 16:42

Bericht door OBL-Rien » 07-07-2012 19:32

Welkom Ger,

Geen zin om te verhuizen?
(waar een wil is is een weg :))
www.overbeterleven.nl - Overleven in slechte tijden, Beter leven in goede tijden.

Plaats reactie